ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ

από Αλεξάνδρα Κωνσταντοπούλου -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Μαρούσι, 7/6/18

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ

 

Αγαπητοί Γονείς,

 

Σας ενημερώνουμε ότι οι πρόβες  για την καλοκαιρινή μας γιορτή ολοκληρώθηκαν σήμερα Πέμπτη.  Αύριο Παρασκευή λόγω ζέστης η προγραμματισμένη γενική πρόβα δε θα γίνει.


Τα παιδιά θα μεταβούν με τα σχολικά στο γήπεδο αλλά θα πραγματοποιηθεί μόνο η σύντομη πρόβα της παρέλασης.

 

Νηπιαγωγείο, Α’ –Β’ και  Γ’ Τάξη:       Αναχώρηση 8.40 π.μ., επιστροφή 9.20 π.μ.

          Δ’ –Ε’ και  ΣΤ’ Τάξη:    Αναχώρηση 9.10 π.μ.,  επιστροφή 9.50 π.μ.

 

Είμαστε σίγουροι ότι θα μας συγχωρήσετε για μικρά λάθη και ότι θα ενισχύσετε με το πιο θερμό σας χειροκρότημα τις προσπάθειες των παιδιών μας.

Ένα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ΜΠΡΑΒΟ σε όλα τα παιδιά μας για τις προσπάθειες που έκαναν  κατά τη διάρκεια  της προετοιμασίας.

 

ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΔΕΙΞΕΩΝ : ΣΑΒΒΑΤΟ 9/6/18

 

Το Σάββατο 9 Ιουνίου, ημέρα των γυμναστικών επιδείξεων, θα πρέπει να έρθετε μαζί με τα παιδιά σας στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Δ. Ηρακλείου, Πρασίνου Λόφου 98-100, γήπεδο ποδοσφαίρου, πάνω από την Αττική οδό, από τις 18:15 και μετά (για το 1ο μέρος της γιορτής).

  • Τα παιδιά και οι γονείς Δ’, Ε’ και ΣΤ΄Τάξης μπορούν να προσέλθουν από τις 20:15, εάν δεν επιθυμούν να παρακολουθήσουν από την αρχή τη γιορτή μας. (Εξαιρούνται  τα κορίτσια ρυθμικής Δ΄και Ε΄τάξη που συμμετέχουν στο 1ο μέρος).
  • Η γιορτή θα ξεκινήσει με την παρέλαση των μικρών μαθητών  ακριβώς στις 19:00.
  • Όλοι οι μαθητές θα έρθουν ντυμένοι με τη στολή της χορογραφίας της τάξης τους.

Εξαιρούνται:

  •      Tα κορίτσια της ρυθμικής του Δημοτικού που θα έρθουν ντυμένα με τη στολή του προγράμματος ρυθμικής και σε μια σακούλα θα έχουν τη στολή της τάξης τους. Γράφετε το όνομα του παιδιού στη σακούλα και την παραδίδετε στη δασκάλα σας.

 

  •  Τα παιδιά του Βreak Dance της 1ης ομάδας θα φορούν τη στολή της χορογραφίας της τάξης τους.  Μόνο τα κορίτσια  θα πρέπει να έχουν μαζί τους ένα σορτσάκι (εφόσον η στολή της τάξης τους είναι φούστα ή φόρεμα). Τα  παιδιά της 2ης ομάδας –με το πρόγραμμα «Μαριονέτες»- θα έχουν σε σακούλα με το ονοματεπώνυμο τους τα ρούχα που πρέπει  να φορέσουν μετά την παρουσίαση του προγράμματος.Τη σακούλα θα την παραδώσουν στη δασκάλα τους.

 

  • Οι καρέκλες μέσα στο χώρο του γηπέδου είναι κυρίως για τους παππούδες και τις γιαγιάδες των παιδιών μας, που είναι κάθε χρόνο οι επίσημοι προσκεκλημένοι μας. Θερμή παράκληση να το σεβαστείτε.
  • Επιπλέον να σας παρακαλέσουμε να αποφύγουμε φαινόμενα που παρατηρήθηκαν στην περσινή εκδήλωση όπως :

v      Να έρχεται ένας γονέας και να δεσμεύει αρκετές θέσεις για κάποιους που θα έρθουν αργότερα στο χώρο.

v      Να μπαίνετε και να κινήστε μέσα στον αγωνιστικό χώρο αποσπώντας την προσοχή των παιδιών που παρουσιάζουν το πρόγραμμά τους.

 

  • Στο τέλος του προγράμματος της Στ΄τάξης θα υπάρξει show πυροτεχνημάτων. Εάν κάποιο παιδί φοβάται τα βεγγαλικά παρακαλούμε να το απομακρύνετε νωρίτερα από αυτό το πρόγραμμα.

 

  • Τα παιδιά κάθε τάξης που θα τελειώνουν το πρόγραμμά τους θα οδηγούνται στα γήπεδα τένις από όπου μπορείτε να τα παραλάβετε. Υπάρχει πρόσβαση απευθείας από την κερκίδα στα γήπεδα τένις. Από τη στιγμή αυτή και μετά, τα παιδιά πρέπει να είναι κοντά σας και υπό την εποπτεία σας. Δεν πρέπει να αφήνετε τα παιδιά να κινούνται ανεξέλεγκτα στο χώρο  που πραγματοποιούνται τα υπόλοιπα προγράμματα. Πρέπει να σεβαστούμε την προσπάθεια όλων των μαθητών μέχρι το τέλος της γιορτής.

 

  • Η εκδήλωση μας θα ολοκληρωθεί με την αποφοίτηση των μαθητών της ΣΤ’ τάξης μετά τις  22.00.
  • Tο κυλικείο του γηπέδου λειτουργεί κανονικά.
  • Επαγγελματίες φωτογράφοι θα καλύψουν τη γιορτή. Φωτογραφίες και  DVD θα μπορείτε να το προμηθευτείτε από το σχολείο κατά  τη διάρκεια των συγκεντρώσεων γονέων.

 

Ενισχύστε την προσπάθεια όλων των παιδιών μας με το χειροκρότημά σας.

Μείνετε μέχρι το τέλος μαζί μας. Το αξίζουν τα παιδιά μας!!!

Καλή μας επιτυχία.

 

Από τη Διεύθυνση.