Δημοτικό

Τα εκπαιδευτήρια  ιδρύθηκαν το 1970 από το Γεώργιο Κακαδιάρη και στεγάστηκαν   στην οδό Βυζαντίου στην Καλογρέζα της Ν. Ιωνίας.

Το 1974 μεταφέρθηκαν στην οδό Κασταμονής με την ονομασία «ΛΥΚΕΙΟΝ ΚΑΚΑΔΙAΡΗ».

Το 1980 μετονομάστηκαν σε «ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΓΩΓΗ».

Το 1989 μετά το θάνατο του ιδρυτή τους Γεώργιου Κακαδιάρη ανέλαβε τη διεύθυνση η Ντόλυ (Αδαμαντία) Κακαδιάρη.

Το 1994 πήραν την ονομασία τους ονομασία «ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΟΑΓΓΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ».

Το 1999 μεταφερθήκαμε  στις  σύγχρονες εγκαταστάσεις μας   στην οδό Ομορφοκκλησιάς 21 στο Ψαλίδι Αμαρουσίου δίπλα από τις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού σταδίου.

Το 2002  ανέλαβε τη διεύθυνση των εκπαιδευτηρίων ο σημερινός διευθυντής κ. Χριστόδουλος Γ. Κακαδιάρης.

Το 2005, ακολουθώντας  με συνέπεια και αξιοπιστία  τις αρχές του σεβασμού απέναντι στο μαθητή, την οικογένεια και τις παιδαγωγικές αξίες, αποφάσισαν να συνεχίσουν το εκπαιδευτικό τους όραμα προχωρώντας  στη σύσταση μιας νέας σχολικής μονάδας,  μαζί με  τα Μοντεσσoριανά Σχολεία.   Από το 2005 μέχρι και σήμερα η «Παιδαγωγική Πρωτοπορία» είναι το Γυμνάσιο  που έχει σκοπό, στηριζόμενο στο ζωντανό παρελθόν των 2 σχολείων, να οδηγήσει σε ένα εγγυημένο και επιτυχημένο μέλλον ολοκληρώνοντας τη μέχρι σήμερα επιτυχημένη πορεία των εκπαιδευτηρίων μας.

Το Σεπτέμβριο του  2015 θα λειτουργήσει για πρώτη φορά και το Νέο Γενικό μας Λύκειο.

Με Πείρα-Παράδοση-Ποιότητα στηρίζουμε τα παιδιά μας και τα οδηγούμε σε ένα εγγυημένο και επιτυχημένο μέλλον.

Στόχοι και σκοποί του Δημοτικού

Βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας μας είναι η ύπαρξη ενός ζωντανού και εξελισσόμενου σχολείου που θα ικανοποιήσει τις προσδοκίες τόσο των μαθητών όσο και των γονιών τους.
Ένα σχολείο ζεστό & οικογενειακό κοντά στο μαθητή.
Ένα σχολείο με υψηλή ποιότητα , που επιλέγει μαθητές με στόχους, αξίες και ήθος, ικανούς να ανταποκριθούν στο εκπαιδευτικό του επίπεδο.
Ένα σχολείο που στηρίζει άρτια την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού και της οικογένειάς του, καλλιεργώντας μαθητές με γνώσεις και ευαισθησίες .
Ένα σχολείο που σεβόμενο τους μαθητές του, κάνει πράξη τις προσδοκίες των γονιών τους .
Ένα σχολείο που πρωτοστάτησε και συνέγραψε τα νέα βιβλία Μαθηματικών του Οργανισμού για τη Β’- Δ’ & Ε’ τάξη καθώς και τα νέα βιβλία Γλώσσας του Οργανισμού για την Ε’ & Στ’ τάξη.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

      Αγγλικά -Γερμανικά –Γαλλικά-Ιταλικά-Ισπανικά

      Πτυχία ECDL-ICT στην πληροφορική

      Μελέτη μέχρι τις 16:30 –Παραμονή μέχρι τις 17:00

       Μουσικοκινητική-Μουσική- Θεατρικό παιχνίδι – Εικαστικά

      Ασφαλιστική κάλυψη όλων των μαθητών

      Διαδραστικοί πίνακες σε κάθε τάξη.

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Το Σχολείο μας κάθε χρόνο φροντίζει για την πρόοδο των παιδιών μας και για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας.

      Τη σχολική χρονιά 2006-07 άλλαξαν όλα τα βιβλία του Δημοτικού Σχολείου. Στα περισσότερα σχολεία δημιουργήθηκαν πάρα πολλά προβλήματα με την εκπαιδευτική αυτή μεταρρύθμιση. Οι εκπαιδευτικοί δεν ήταν κατάλληλα επιμορφωμένοι και η μετάβαση των μαθητών από την προηγούμενη εκπαιδευτική φιλοσοφία στη νεα δεν ήταν καθόλου ομαλή. Το σχολείο μας από το 2004 είχε μεριμνήσει για την προετοιμαστεί κατάλληλα για να αντιμετωπίσει την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, ενώ παράλληλα  ανέλαβε την συγγραφή των βιβλίων των Μαθηματικών για τη Β΄, Δ΄ και Ε΄ Τάξη και συμμετείχε  στη συγγραφή των βιβλίων της Γλώσσας της Ε΄ και Στ΄ Τάξης.  Οι εκπαιδευτικοί μας ιδιαίτερα καταρτισμένοι και λόγω της συγγραφής των βιβλίων κατάφεραν άνετα και σωστά να διδάξουν την καινούρια ύλη με τον τρόπο που απαιτείται. Έτσι όχι μόνο δεν χρειάστηκε να επιμορφωθούν, αλλά εδώ και δύο χρόνια συμμετέχουν οι ίδιοι ως εισηγητές σε επιμορφώσεις συναδέλφων τους.

      Επιπλέον το Σχολείο μας λειτουργώντας ως πειραματικό σχολείο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, τα σχολικά έτη (2004-2005 και 2005-2006 ) κατάφερε να εισάγει πολύ ομαλά τα καινούρια στοιχεία της νέας εκπαιδευτικής πραγματικότητας, να τα ενσωματώσει επιτυχημένα στο πρόγραμμά του, με αποτέλεσμα οι μαθητές μας όχι μόνο να μη δυσκολευτούν να αποδεχτούν τη μετάβαση αυτή, αλλά ουσιαστικά να μην αισθανθούν καμιά αλλαγή που θα αποτελούσε τροχοπέδη στην πρόοδό τους..

      Φιλοσοφία του Σχολείου είναι να  αφουγκραζόμαστε  ότι είναι χρήσιμο και αποτελεσματικό από τις εκπαιδευτικές  μεταρρυθμίσεις, προσαρμόζοντας τες  στη δομή του  προγράμματος  μας (όπως στη  διδασκαλία  της ορθογραφίας,  της γραμματικής, της έκθεσης, της παιδικής λογοτεχνίας κ.α.). Στοιχεία που μας διαφοροποιούσαν και θα μας διαφοροποιούν ποιοτικά από τα υπόλοιπα σχολεία και οδηγούν τα παιδιά μας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με γερές βάσεις.

 

 

 

 

 

 

Last modified: Sunday, 15 February 2015, 5:15 PM